Als een artikel niet besteld kan worden of tijdelijk niet leverbaar is, staat er in plaats van de winkelwagen knop, de knop "Houd me op de hoogte".
Wilt u informatie zodra dit artikel weer besteld of geleverd kan worden, dan kunt u onze notificatie service activeren. Zodra het gewenste artikel weer beschikbaar is, wordt er een e-mail verzonden naar het e-mailadres dat is opgeslagen in uw klantaccount.
De notificatie service wordt voor dit artikel automatisch gedeactiveerd zodra de e-mail is verzonden. U kunt de service ook op elk moment op het artikel zelf deactiveren.
Let op: wij bieden deze service uitsluitend aan ingelogde klanten.
U ziet de notificatieknop alleen voor items die momenteel niet beschikbaar zijn. De knop is exclusief beschikbaar voor geregistreerde klanten. Je moet dus inloggen om deze functie te kunnen gebruiken.
![]()
Om de notificatie service te gebruiken, activeert u deze door op¨de knop te drukken op het item dat momenteel niet beschikbaar is:
![]()
Als de notificatie is geactiveerd, krijgt u een bevestiging te zien met het e-mailadres waarnaar de beschikbaarheidsmelding wordt verzonden wanneer het artikel opnieuw kan worden besteld:
Als u de notificatie service voor een artikel wilt deactiveren, klikt u eenvoudig op de knop "houd me op de hoogte annuleren":
Blijf altijd op de hoogte en geniet van vele voordelen. Registreer en ontvang alle informatie eenvoudig en snel.