FAQ

Misschien hebt u nog vragen over onze webshop (productaanbod, bestelprocedure, registratie … )? Hieronder vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag of het juiste antwoord er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice op het nummer 073 615 44 11 of het e-mailadres verkoop@dentalbauer.nl

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

U kunt onze klantenservice elke werkdag bereiken op het nummer 073 615 44 11 (maandag - vrijdag: 08.00 - 17.00 uur) of het e-mailadres verkoop@dentalbauer.nl

We beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.

Moet ik bestellen voor een minimumbedrag?

Nee, er is geen minimaal bestelbedrag.

Onze tip: bij bestellingen vanaf € 150,- netto worden geen verzendingskosten in rekening gebracht voor standaardleveringen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Uw bestelling wijzigen of annuleren is alleen mogelijk via onze klantenservice, en voor zover ze nog niet is doorgestuurd naar onze logistieke afdeling. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice op het nummer 073 615 44 11

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Voer de code van uw kortingsbon in op de overzichtspagina van uw winkelmandje in het veld 'Promotiecode‘ en klik op 'Inwisselen‘. Wordt de code niet aanvaard? Controleer dan of de kortingsbon nog geldig is of al is ingewisseld.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Voor bestellingen vanaf € 150,- netto in onze webshop worden geen verzendingskosten in rekening gebracht (uitgezonderd expresleveringen).

Voor bestellingen onder € 150,- netto bedragen de verzendingskosten steeds € 4,90 voor standaardleveringen binnen 1 à 3 werkdagen.

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

Klik hier om u in te schrijven voor de nieuwsbrief van dental bauer.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Als u zich wilt uitschrijven voor onze nieuwsbrief klikt u op ‘Nieuwsbrief‘. Vervolgens klikt u op 'Uitschrijven voor de nieuwsbrief‘ onderaan de pagina. Laat ons a.u.b. weten waarom u zich wilt uitschrijven. Op basis van uw feedback kunnen we onze service verbeteren.

Wat zijn bestellijsten en welke voordelen zijn daaraan verbonden?

Bestellijsten zijn uw persoonlijke favorietenlijsten. Hier kunt u alle producten opslaan die u regelmatig bestelt.

Onze tip: geef uw bestellijsten een naam, bv. 'Wegwerpartikelen‘, 'Wekelijkse bestelling‘ of 'Instrumenten‘. Zo vindt u de artikelen snel terug en bespaart u tijd bij toekomstige bestellingen.

Moet ik me registreren of kan ik ook zonder account bestellingen plaatsen?

Als webshop voor tandheelkundige benodigdheden, o. a. ook geneesmiddelen, mogen we alleen leveren aan professionele klanten, m.n. tandartspraktijken en tandtechnische laboratoria. Daarom is registeren vóór een eerste bestelling noodzakelijk. Het is helaas niet mogelijk om bij dental bauer bestellingen te plaatsen zonder account.

Waar kan ik eerdere bestellingen en facturen terugvinden?

Alle bestellingen en facturen – ook voor eerdere transacties – zijn in uw account terug te vinden onder 'Mijn praktijk’ -> 'Bestelgeschiedenis‘. U vindt er een overzicht van alle facturen, ongeacht of ze via onze webshop of een andere wijze zijn betaald.

Waar kan ik een barcodescanner kopen?

Neem voor de aankoop van een scanner contact op met de bevoegde buitendienstmedewerker of onze klantenservice op het nummer 073 615 44 11.

Onze buitendienstmedewerker helpt u graag bij de inrichting of organisatie van uw magazijn. Barcodes kunt u maken in uw account onder 'Mijn praktijk‘. Neem bij verdere vragen gerust contact op met onze klantenservice.

Welke barcodescanner kan ik gebruiken?

Onze webshop ondersteunt twee typen barcodescanners: de Opticon OPN 2001 en de Motorola Symbol Scanner CS 1504.

Hoe kan ik barcodes voor mijn barcodescanner afdrukken?

In uw account kunt u onder 'Mijn praktijk‘ -> 'Barcodes maken‘, 'Bestelgeschiedenis‘ en 'Bestellijsten‘ barcodes voor uw scanner maken. Neem gerust ook contact op met onze buitendienstmedewerker als u hulp wenst bij de inrichting en organisatie van uw magazijn.

Hoe kan ik de contactgegevens van mijn praktijk wijzigen?

U kunt de contactgegevens van uw praktijk of laboratorium wijzigen onder 'Mijn praktijk’ -> 'Contactgegevens praktijk’.

Hoe kan ik een leveringsadres toevoegen?

Wilt u de artikelen naar verschillende adressen in Nederland verzenden? Onder 'Mijn praktijk‘ -> 'Adresboek beheren‘ kunt u adressen toevoegen en bij de bestelling als leveringsadres selecteren.

Is verzenden naar het buitenland ook mogelijk?

Helaas niet, omdat wij onder andere geneesmiddelen in ons productaanbod opnemen. U kunt echter een account creëren in het gewenste land van levering, voor zover wij onze diensten daar aanbieden. Zo worden de artikelen zoals altijd snel en veilig geleverd. Opgelet: De leveringskosten kunnen verschillen.

Hoe kan ik een medewerker toegang verlenen tot de webshop van dental bauer?

In uw account kunt u gebruikers toevoegen. Daarvoor gaat u naar 'Mijn praktijk‘ -> 'Gebruikersaccounts beheren‘. U kunt toegangsrechten voor andere gebruikers instellen, hun bevoegdheden definiëren en bepalen of ze volledige of beperkte toegang hebben tot uw accounts.

Biedt dental bauer een webshop-app voor smartphones en tablets?

Momenteel nog niet, maar we werken er volop aan. Een app die zorgt voor nog meer gebruikerscomfort staat helemaal bovenaan onze lijst met innovatieve bestelmogelijkheden. Wilt u steeds op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen bij dental bauer? Schrijf u dan vandaag nog in voor onze nieuwsbrief.